SELAMAT BERPRAKTIKAL PELAJAR IJAZAH SARJANA MUDA PERAKAUNAN UITM SHAH ALAM (AC220)
  Empunya blog.......
Blog nie hak mutlak NorElina Zalia Bt Takrun...
Tarikh lahir pada 28 April 1992, so makne yer umo aku tahun nie (2013) 21..
Sape yg nak bg hadiah blhlah bg yer...
Aku anak ke-3 drpd 4 org adik-beradik...mkne yer ke-2 bongsulah...
Aku masih belajar lg...so, still bergelar student lg..
 Aku student kat UiTM Shah Alam, Selangor..
Tahun nie aku tahun ke-2..masih ada lg lbh kurang dalam 2 tahun setengah..
Aku menetap di Shah Alam, tp, kg aku kat Sawah Sempadan, Tanjung Karang, Selangor...
Nama bapa aku Takrun bin Haji Kasidi...kerje sbg Penyelia Teknik Telekom...
Bapa aku nie org jawa, tp, aku tak pandai ckp jawa pun...hehehe....
Nama ibu aku plak Rohaidah Bt Mat Salan...Mak aku nie suri rumah jer, tp, bt kerja smbilan dkt rumah sbg tukang jahit...so, sape yg nak jahit baju blhlah ye tempah kat mak aku...
Aku ada sorg abang..nie yg sulung..Namayer Mohd Ezam Al-Hafiz...Abang aku nie da kawin...
Baru setahun kawin, nama kakak ipar aku Norizan Bt Tukichan...
Yg kedua, kakak aku, nama die NorAkma Diana..Die kerje dkt Tg,Karanng je...
Yg last, adik aku...nie degil cikit lah...,masih sekolah lg tingkatan 2...
Nama die Mohd Shazreel Azwan...
PENDIDIKAN :
    • 1999-2004   Sekolah Kebangsaan Sawah Sempadan
    • 2005-2009   Sekolah Agama Menengah Tanjung Karang
    • 2010/2011   Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan
    • 2011-Kini    UiTM Shah Alam

1 comment:

  1. yo yo yo.... Nurul dtng sinie!! kite sme minat hello kitty, law sudi dtng ar blog nurul meh..

    www.strawberriycoklat.blogspot.com/

    ReplyDelete