result examination

Alhamdulillah 
berkat di pagi Jumaat, aku dpt meningkatkan resultku dr sem yg lepas.
Walau pun xdpt dekan, aku mmpu tersenyum dr sem lepas yg aku hnye mmpu bersedih
melihat result ku sendr..semangat yg family aku bg ckup utk aku  happy, dan ini lah satu-satunye
yg aku mampu bg..mungkin lpas nie aku blh bg mak dan abah aku gembire..aku akan dptkan keputusan yg baik lpas nie.
itu janji aku..dan itu azam aku untk thun 2013 nie..ape pun aku akan berusaha lbh gigih dan semangat utk mambahagiakan mak and ayah aku...
Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan tahniah kpd rakan ku yg berjaya...
bg yg xberjaye usaha lagi di masa akan datang, hanye kte yg mmpu mengubah masa depan kte di selang seli dgn dorongan dan semangat dr org yg kte sayang, terutamanya family yg banyak memberi nasihat dan tunjuk ajar..ape-ape pun, tahniah utk diri sendiri...
"MASA UTK MENGUBAH DIRI SENDIRI DEMI KEBAIKAN DIRIKU"


0 comments:

Post a Comment