SELAMAT BERPRAKTIKAL PELAJAR IJAZAH SARJANA MUDA PERAKAUNAN UITM SHAH ALAM (AC220)

"Manja" adakah itu sifat aku

Manja....
Semua orang pasti ada sifat manja, tak kire lah dengan family, rakan mahupun orang yg tersayang..
hehehe, orang yg tersayang tu mksd nye kekasih lah...
ramai jgk kawan2 aku kte yg aku nie manja...ehhhh perasan plak aku nie...
tp, mmg aku tak nafikan yg aku nie mmg manja, lebih2 lg dengan family aku...
Dr dulu sampai sekarang mmg family aku manjakan aku, mgkn sbb tu lah aku jd manja..


mcm nie ke mke mnje..hehe


Skrg aku bljr dkt Shah Alam je, tp, kalau ble aku nak blek kg mst family aku yg ambk.. aku tak pernah blek sendr... pada hal tak de lah jauh sgt ...Shah Alam dengan Tg. Karang..
mgkn family aku risaukan aku yg msh mude nie, jln sorg2 kot, hehe..


my happy family


kdg2 aku teringin jgk nak blek kg dgn bas,mcm kawan2 aku tu..tp, emak dan abah aku ttp berkeras nak ambk aku jgk, dr aku bljr dkt N.9 lg smpi lah aku bljr dkt Shah Alam..
tp, xpelah, selamat sikit ble family yg jemput kte kan..


mke happy mak n abah


ehhh, panjang plak celoteh aku hr nie, sape yg sudi bce, bce lah...
mgkn entry nmpk gedik ckt, tp, sekadar nak hlgkan bosan time cuti semester nie...


No comments:

Post a Comment